Bu tür başlıkları haber sitelerinde görünce içimden sövüyorum,. R10'da görüncede sövüyorum kusura bakmayın.

Kullanıcı adı nasıl alınır işte cevabı diye başlık atıp click back işini R10'da yapmayın bari.