_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 haftada 2 gün haftasonu.
Yılda 100 gün yapar.
Totalin %30 civarı tatil.
Bunun üzerine resmi tatiller, kapanmaları falan katarsanız bu oradan %40'lara çıkar.

Bu %40 çok yüksek bir oran.
Bu %40'da fakirlerden para kazanamıyorlar.

Bunun için kripto ekosistemi çok çok uzun süreler devam edecektir.

Böylece 7/24 fakirleri soymak için ortada bir sebep ve sektör olacak.
paranın tatili olmaz hocam, borsada aktif para kaybı olurken tatillerde, enflasyon, faiz gibi yollarla pasif para kaybı olur…

yani zaten 7/24 soyuluyoruz… kripto piyasası bunlardan bir, o biter yenisi gelir