Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden yükselsin hocam? var mı bir hikayesi… yapay zeka dönemindeyiz… bir sabah kalkınca 1$ olmuş olabili…

kripto artık eski vir teknoloji
1 haftada 2 gün haftasonu.
Yılda 100 gün yapar.
Totalin %30 civarı tatil.
Bunun üzerine resmi tatiller, kapanmaları falan katarsanız bu oradan %40'lara çıkar.

Bu %40 çok yüksek bir oran.
Bu %40'da fakirlerden para kazanamıyorlar.

Bunun için kripto ekosistemi çok çok uzun süreler devam edecektir.

Böylece 7/24 fakirleri soymak için ortada bir sebep ve sektör olacak.