Konuyu hortlatmak değil de hem görmeyen arkadaşlar için hemde Çocuk Kitapları ile ilgili bir yayınevi açma düşüncem var.
Çocuk Kitapları alan adını ise işte xxxyayinlari markasıdır diye tüm yayınevlerine ait cocuk kitaplarını da satma projesi
ne dersiniz arkadaşlar