Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

90 a gelince altlara biraz dağıtacağım
akşam kardeş forexe bakarken ekran grafik çizgileri ile doluydu…

ben de ”kardeş telefon ekranı kırılmış çizik dolu” dedim sizinki de biraz ona benzemiş

Btc yükselmeden altlara girmeyin üzülürsünüz ytd tabiki