Hocam hiç bir artısı yok sadece bedava olanını gibi kısıtlı değil ve proya doğru gittikçe gerizekalılaşıyor. Tek artısı olarak sesli komut ve konuşması var sanırım. Bir youtube ile araştır yine istersen. Ben 1 yıllık gemini aldım 200 tl ile bir fark göremedim cpt ile