Kamu malına zarar vermedik hiç bir zaman
Benim kastettiğim ''kötü nesil yetişiyor'' söylemenin genelleyici ve haksız olmasıydı. Elbette kamu malına zarar vermek doğru değil ama bunun üzerinden bütün nesli bir ''boş, kötü'' diye yaftalamak da bana doğru gelmiyor. Eskiden de trendler vardı, elbette saçma olanlar da vardı ama bu hemen o nesli kötü, boş mu yapıyordu? Bugün de aynı. Bence eleştiriyi davranışa yapmalıyız, bütün gençliğe değil.