Yeni nesil nedense koyunlar gibi hareket ediyor
Biri gerekli gereksiz birşey yaptımı onlarda aynısını yapıyor, ara ara eski yillar da ki Türkiye videolarını açar izlerim diksiyonlar hitaplar keşke o zamanda yaşayabilseydim dedirtiyor bana