Merhabalar, işletme hesabım askıya alındı ve kimlik yüklememi istiyor. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum, vergi levhası falan sorsa hadi neyse diyeceğim bir nebze ama garip bir şekilde kimlik istiyor sadece.
Kimlik yükledik 2 kere ama onay alamadık bir türlü 10k falanda reklam harcamamız var.