Konu
Dostlar ben başardım ! (Sanırım)
16-11-2025, 14:42:33
#16
izzetr1907
eratalay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrik ederim hocam, emek isteyen büyük bir başarı.
Teşekkür ederim küçümseyen insanlara inat bu kadar mesaj almak çok güzel oldu