Selamlar otomobil alacağız
5 kişilik bir aileyiz
Genelde şehir içi kullanıyoruz
Yüksek araç düşünüyoruz
1.3-1.5milyon bandında 2021-2022 modeller araştırdım
captur touch paket 1.3tce benzinli 140bg modeller mevcutta
2008 tarafında ise 1.2 allure benzinli 130bg modeller mevcutta
her iki modelin kendine göre bence eksisi artısı var 2008 in iç tasarımı bana göre çok iyi geliyor ama
Bakım arıza vs olarak sorun çıkarmayacak bir araç faktörü daha önemli
Her yönden araçtan anlayan arkadaşlarım hocalarım tavsiye verirse özellikle bu modelleri kullanmış hocalarımdan tavsiyeler beklemekteyim