herkesin hayata bakış açısı farklıdır hocam, benim parayı en kaliteli harcadığım yer benzin istasyonu. motosikletimin deposunu fullüyorum intercom dan spotify i başlatıyorum benzin bitene kadar geziyorum. arada manzarası olan biryerlerde durup yanıma aldğım abur cuburları atıştırıp devam ediyorum