İki partiye de uyuzum, işletmeyi de savunmuyorum ama aile o gün çok karıştırmış, tavuk tantuniden tutun seyyar midyeye kadar bir sürü şey sayıldı. Kaldıkları otel de yeni ilaçlanmış, ilk hastaneye gittiklerinde halsiz olsalar da ayaktalar yürüyorlar ama hastane geri göndermiş tekrar otele gittiklerinde ağırlaşmışlar. Otel'de başkalarının da zehirlendiği haberi yapıldı bana kalırsa otel yüzünden olması çok daha mantıklı bir teori. Aynı yemekleri başkaları da yedi ve zehirlenmediklerine göre, otelde kalan başka müşterilerinde zehirlendiği bilgisi olduğuna göre en mantıklısı otel yüzünden olmuş olması.