Ben de Rabbit'i keşfediyorum! Bir Reddit gönderisi sayesinde
Bu kadar çok özelliği bir arada görmek inanılmaz, özellikle de çok küçük bir ekip olduğunuzu düşünürsek.
Eklentinizin kalitesi beni çok şaşırttı.
Gerçekten de, BuddyBoss veya PeepSo'da Reels mümkün değil.
Bu iyi bir nokta! Özellikle de günümüzde bir sosyal ağ için olmazsa olmaz bir özellik olduğu için.
WebView'lü bir uygulamanın iyi bir uzlaşma olduğunu düşünüyorum. Yerel bir uygulama geliştirmek pahalı ve karmaşık. Özellikle de şablonunuz mobil cihazlarda iyi çalıştığı için.
REST API'leri sunuyor musunuz? Kendi uygulamamı oluşturmak istersem diye.
Rabbit Coin harika bir fikir!
Sonunda, bağımsız bir sosyal ağ için uygulanabilir bir iş modeli.
Bu, bir Pazar Yeri aracının yolunu açıyor (MarketPlace) !
Bu Rabbit için planlanıyor mu?
Tıpkı Facebook ve TikTok'ta olduğu gibi.
Rabbit Coins kullanarak sanal ve fiziksel ürünler satın alabileceğiniz bir pazar yeri.
Teşekkürler,
Philippe