MRDEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam diyelim banka hesabina gonderdiniz atm den de cekip kendisine verildi. Dedigim gibi atmlerden nakit cekim yapan yabancilardan 220-240 baht cekim basina komisyon ucreti aliniyor. Bir de uzerine TR deki banka yurtdisi cekim komisyonu bir ufak kesiyor. 400 bahttan arkadasin eline 160-170 baht kalir o da 250tl civari yapar yani ona bir faydasi olur mu bilmiyorum ya da bu kesilecek paralari da ekleyip fazla gondermelisiniz ki 400baht cekebilsin. Kendisi nerede su an? Neden banka hesabina dusmesi gerekiyor? Yani alengirli bir durum yoksa ve yakinlardaysa yardimci olmaya calisirim tabi neden olmasin.
Alengirli bir durum yok hocam. Arkadaşın kız arkadaşı orada. Göğüs kanseri tedavisi görüyor atm ye çıkamıyor şuan. Telefondan internet paketini yenileyecek bu yüxden hesaba idtiyor