En çok korktuğum sektör. Site açması vs bunlar basit. Forumdada çok okudum konusunu, en ufak bi telifte dava süreci, mahkeme süreci. Paket bile satın alsanız güncellenen içerik varsa ondan bile başınız ağrır. Avukat vs ayarlamak gerekiyor. Zor olan kısım telifsiz yayin yapabilmek