yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse anlamayacak diye düşündüm bir an )
Çok güzel günlerdi malesef artık anı kaldı yeni nesil bilmez hocam bizim nesil de görünce yorumsuz geçmez diye tahmin ediyorum Teşekkürler anılarımı canlandırdığınız için