Ellemeyin sonuna kadar oynasınlar. Sonuçta rakip azalıyor. Onların ulaşamadıklarına sen ulaşırsın. Ben bu şekilde yaklaşıyorum. çoğu zaten icralık oluyor. Çoğu işyeri almıyor alan da belli bir süre sonra direkt çıkarıyor. Bizlere iş imkanı yaratıyorlar. Teşekkür etmek lazım aslında.