lawwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi, benim de çevremde çok fazla var. Bu oyun kimlere kazandırmış ki? Bunlar, kazanacakları belirlenmiş algoritmayı yenmeye çalışıyorlar. Yani, mantıklı düşünürsen, senin kaybetmen üzerine tasarlanmış bir şeyi yenemezsin.
2 ayda gelmiyor ki o raddelere kimse , üniversite zamanlarımda başlamıstım çok rahat 3 yıl harçlık alır gibi aldım verdim para çevirdim içeri hiç girmedim . Sonrasında oynadığın rakamlarda büyüyor istemsizce bilincini kaybediyorsun ondan sonrası sadece zarar . o yüzden ben arada sırada oynuyorum 3 atıyorum 5 atıyorum kaybettiğimde zorlamıyorum falanı filanı yok . Hiç bulaşmayacaksın çünkü buda sigara gibi alışkanlık yapıyor. Kafanın içinden çıkmıyor . Ara veriyorsun da bırakamıyorsun.