Bir müşterim için takipçi satın aldm. Bir arkadaş attı 120k neredeyse hepsi 1 gün sonra düştü.
Sağlayıcı iade etmem diyormuş parayı ama 1 hafta oldu telafiyi de yapamadı.
neyse müşterim ısrar ettiği için yine r10 dan 2. Anlaşmayı yaptım. O arkadaşta defalarca denemesine rağmen sürekli düştü. İadeyi bugün yapacağını söyledi. Sıkıldm artık.
düşmeyen takipçi lazım. Ödeme takipçi atıldıktan 24 saat sonra yapılacaktır. Ve tekrar düşme olması halinde 2 gün içinde telafi yapılmazsa iade alınacaktır. Global olabilir, bot hesaplar olabilir. Takipçi lazım
Merhaba eniyipanel.com adresinden işlem yapabilirsiniz.