KVKK gereğince veri sunucunuza girdiği andan itibaren toplamış sayılıyorsunuz kalıcı bir diske kaydedip etmemeniz fark etmez, oluştur butonuna ONAYLA VE OLUŞTUR yazıp altına küçük puntoyla KVKK kapsamında verilerin işlenmesine onay veriyorum yazabilirsiniz.
Static site servere gitmiyorsa bir şey yapmanıza gerek yok