Selam! Şöyle diyeyim: Hangi operatördeysen o operatörün mobil uygulamasını indirip, oradan e-sim geçişini yapma hakkın var. Mesela, Turkcell için bu kesin ama diğer operatörlerde durum farklı olabilir. Onlar için de geçiş yapma imkanı olup olmadığını kontrol etmeni öneririm. Yani her operatörün politikası farklı olabilir, o yüzden biraz araştırmakta fayda var.
Sanırım vodefoneda böyle bir seçenek yok