Geri bildiriminiz ve dürüstlüğünüz için çok teşekkür ederim, @flyingatm;
Askerlik zor olmalı.

Hepimizin iniş çıkışları oluyor.

Sizden haber almaktan mutluluk duyuyorum. Yazılımınızı keşfettiğimden beri BuddyBoss ve Peepso'nun demoları bana oldukça yavan geliyor. Daha az incelikli ve daha yavaş.
Bildiğim kadarıyla Reels rakipler arasında bulunmuyor.

Facebook'taki gibi hediyelerle Rabbit Coin! Ve bir de LMS.

Vay canına, çıtayı çok yükseğe koyuyorsun!

Yani Rabbit'in hala hayatta ve güçlü olduğunu ve başka bir şirkete satmayı planlamadığını mı doğruluyorsun?

Sadece biraz durgunluk yaşadı ve yakında tam gaz geri dönecek Çünkü böyle bir yazılıma başlamadan önce, desteğin orada olması ve geliştirmenin zaman içinde devam etmesi benim için önemli.