theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar hocam, ürünle ilgileniyorum. kayıt edildiği gibi açılması gerekmiyor muydu? buradaki mantığı tam anlamadım
Kayıt edildiği gibi 3 sene satılamaz hale geliyor.