Merhaba Dostlar,
Bugün sizlerle bir mutluluğumu ve şaşkınlığımı paylaşmak istiyorum. Bugüne kadar hep temel düzeyde (HTML, CSS, JS, PHP) 'de kalmış eski bir geliştiriciydim. Son zamanlarda YZ ile (Gemini) mevcut projelerime yeni modeller ekleme, güvenlik güncellemeler ve geliştirmeye başlamıştım.
Bugün bir Görev Uygulamasına ihtiyacım olduğu ve hayatımda ilk kez node.js ile tanışmış biri olarak MacOS için bir uygulama yapıp yapamayacağımı test etmek istedim. Bir kaç saatlik çalışma ile ve sıfır node.js bilgim olmasına rağmen çalışan bir Görev Uygulamasının MacOS olarak yapabildim.
Bu benim için bir dönüş noktası. Muhtemelen bundan sonra bir çok yazılım ihtiyacımı YZ ile kendim geliştireceğim.