Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık Okullara Web sitesi yapamayacak mıyız?
>>>
Artık Okullara Web Alanı Sağlayamayacak mıyız?
ya şimdi ben ikisini de yapıyorum. okulum bana web sitesi yapmamı söyledi. şimdi ben gidip yapayım mı yoksa bedava varmış ordan alın mı diyim.?