Konu
Rabbit'i (Sosyal ağ yazılımı) kimler kullanıyor?
13-11-2025, 08:08:57
#5
burkhan
Bende almıştım bu scripti ilk çıktığında. Ama sonrasında güncelleme gelmedi, mobile yollayacağım dedi uygulamada olmadı sanırım.
r10 da yerli geliştiricilerden aldığım son script oldu.