ne zaman denediniz hocam ve eğer oluyorsa ülke ne seçtiniz
Redotpay olmuyor. Apple pay ağustos ayında güvenlik gerekçesi ile hong kong bankalarını engelledi.
Redotpay dahil kripto üzerinden ödeme yapıp kullanma imkanı veren tüm uygulamalar hong kong bankası ile çalışıyordu.
Artık bu kartlar apple paya eklenmeyecek. Ağustos 2025den önce ekleyenler kullanabilir ama o kartı kaldırdığınızda tekrar eklenmez.
Şuan ki çözüm pasaport ile isviçre den banka hesabı açmak olabilir görüntülü konuşarak. Biraz ingilizce olması yeterli oluyor bazen Türkçe bilen kişide gelebilir