Konu
Rabbit'i (Sosyal ağ yazılımı) kimler kullanıyor?
13-11-2025, 01:10:02
#2
depresanz
En son satış hakları devrediliyordu. Ne oldu bilmiyorum. Fakat üstünde çok uğraşılmış bir tema. Alınır alınmasına da güncelleme desteği olmazsa çöp olur.