websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu takipteyiz de neden pm bekliyorsun, sordun cevaplayan olursa buraya cevaplasın, merak eden herkes öğrensin..
Ücretlı yontem satan varsa pm atar dıye dedım tabıkı buradan da paylaşabilir