Merhabalar şahıs şirketi açmak istiyorum. Bazı sorularım var bu konuda bilgili olanlar cevaplayabilir m?

Şahıs şirketi açma maliyeti nedir?
Şahıs şirketi açtıktan sonra vergi vs ne kadar olur hiç gelirim olmasa bile yine vergi öder miyim?
Bağ-Kur borcu ne kadar olur?
Şuanda sgkli bir işte çalışıyorum yine de Bağ-Kur borcu çıkar mı?

Bu videodaki gibi kurmayı düşünüyorum. Bir tavsiyeniz varmı acaba


https://youtu.be/gSIJERYOqus?si=1xuCja9vOKP15nEy