DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam mecburen gideceksin yoksa polis koluna girer götürür
RMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatınız dışında kimse soruşturma konusunda bilgi alamaz veya yorum yapamaz.

Siz suçlandığınız konuyu biliyorsanız yorumlayalım.
Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatla git. Tabii neye karıştığınada bağlı...
necatitellioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle Git hocam aranman çıkmasın. İbanına para gelmiştir vs göndereni tanıyor musun gibi şeyler olabilir. İhtimal çok. Sert bişey olsa şafak yerdin zaten. Paniğe gerek yok
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet arkadaşda öle diyo avukat paneik yaptım suan hocam peki ne dicem nasıl bir yol izlicem
GeceMavis2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ile suçlandığınızı biliyor musunuz?
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam suçlu olsam bunu neden yazayım
lwberlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah ciddi bir sorun yoktur hocam. benim arkadaşıda çağırmışlardı soru sorup bıraktılar.
Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabına giren para
Yada sattığın reklam hesaplarıyla alakalı bir durumdur
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hep nu internet yüzüne hocam ya yeminle iş yapıoz ibandan ufak tefek para alıoz ondan mı acaba
necatitellioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam içerik ne bilmiyoruz, şüphelendiğin hiç bir durum varmı?
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne diyecem napcam
SnnZbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İfadenize başvuracaklar. Her konudan olabilir. Babamı da sosyal medyada siyasi hicivli bir fıkra paylaştığı için çağırmışlardı.
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tek şüphelediğim burda hizmet verdim kişiler işte reklam danışmalık hesap vs satişi
SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UYAP'a girip bir bakın belki detay vardır.
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uuyapda baktım bişey yok hocam
Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam hesaplarını satıp harçlık çıkartıyorum de hocam
Kanıt sun ilanları göster
yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu takipteyim yarın gidip öğrendikten sonra bilgi geçer misiniz
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitelerde ilan yok ama r10da var hocam
Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 ilanları da olabilir, ben reklam hesapları satarım kişinin yaptığı işlemler onları bağlar gibisinden yaklaşabilirsin
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle sakin olun hocam, Düşündüğünüz burada yaptığınız işlerin karşılığında ödeme aldıysanız ve bununla ilgili soruysa panik yapmadan tek tek cevaplayin gerekirse R10 daki konularınız yaptığınız ticaretleri gösterin whatsapp konuşmalar duruyorsa kimden ne para geldiğini oradan kanıt olarak gösterin sorup bırakırlar. Eğer panikle yanlış ifade vermeyin.
necatitellioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam hocam işte ne satıyorsan al ekran görüntülerini,
Ben forumdan insanlara bunu bunu satıyorum de. Satışını yaptıktan sonrası ürünlerimin akıbetini bilmiyorum de. Olanı söyle yani. ayrıyetten daha yeni ise hemen uyap’a düşmez. Tek seçeneğin var gidip öğrenmek. Ben olsam şimdi bile giderdim. Veya yarın sabah erken saatte git. 7 gibi.
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergisiz milyonluk işler yapmıyorsanız birkaç soru sorup bırakırlar. Muhtemelen hesaba gelen miktarlar bankaya takılmıştır. Banka bildirmiş olabilir. Papara da olabilir kullandıysanız.
GeceMavis2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İban to kripto yapmışsınız kesin ondan dolayıdır.
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ibo to kripto ne hocam nasıl yani açıklarmısın
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kafam karısık artık ibandan para almayi biraktim yeminle elim ayam titrıor suan yaa
Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İfadeden sonra bırakır için rahat olsun
Delil karartma şüphesi olsa baskınla alınırdın
vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-devlet bakabilirsiniz
BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce sakin olun hocam, hapis veya tutuklama söz konusu olsaydı durum bu şekilde olmazdı. Muhtemelen para alıp para gönderdiğiniz bir kişi suça bulaştı, sizin de bir yerlerde alınmış veya gönderilmiş para transferi görünüyor. Savcı sana bunu soracaktır. Yaptığın iş yasal mı değil mi bilmiyorum o yüzden dürüst olmanda fayda var.
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi ara gmail sattim oda toplasan toplamda 1000 tane varya yada yok bıraktım zaten birde ben netten ufak tefek iş yapıom küçk meblalar gelıo vs işde ben ne dicem ki
Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığım ödemelerin tamamı ticari amaçlıdır

ödeme aldığım kişileri ifadeye çağırabilirsiniz de

Çok arkadaşım bu şekilde ifadeye çağırıldı korkma hocam bu kadar
Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-devlet ten neye bakacak soruşturma aşamasında, yazmak için yazıyorsunuz, yazmamak daha kolay.
senator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunis küçük mebla büyük mebla bakmiyor sikayet geldi mi 500 tl için de sorusturma açılıyor, öncelikle hesabına gelen bu paralarla ilgilidir genelde dolandırıcılar paraları böyle de kullanıyorlar yani is yaptırıyorlar ama ödemeyi dolandirdiklari kişilere senin ibanini verip yaptırıyorlar burada en önemli konu yaptığın işlemi ispat edebilmek ne hizmet verdiysen ne sattiysan , zarari da sorusturma da gidermeye bak , yoksa 500 tl.icin agir ceza davalık olursun eğer bu tarz hir durumsa
Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen bir suça karışmadıysan niye elin ayağın titriyor anlamıyorum. Git ifadeni ver zaman kaybetme. Neyle çağrıldığını öğren, ona göre bir açıklama yaparsın. Yarın bizi haberdar et bizde bilgilenelim de ileride hata yapmayalım. Büyük ihtimal aldığın birisinden havale eft durumu.
tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence sen bu konuyu sildir. Iyice strese sokacaklar seni.. Her kafadan bir ses cikiyor.
Tabi yinede sen bilirsin..
greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne desek yalan olur ama muhtemelen ifade olacak aksi halde direkt gelir alırlardı değil mi?
CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum
softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben muhtemel mevzuyu söyleyeyim hocam önceden ticaret yaptığınız bir kişinin başına birşey feldiyse büyük ihtimalle bu kişiye neden para gönderdiniz ya da neden size gönderdi şeklinde birşey vardır onun dışında sanmıyorum birşey olduğunu. Beni bilgilendirirseniz sevinirim…
fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok basit be korkma hocam 😂 ben yılda 1 kesin giderim ticari durumla alakalı hesabına gelen bir ödemedir. İfade verip çıkacan kanıt sunduğunda hiç bir şey olmuyor yorma kafanı hiç. Benide ilk çağırdıklarında hayatımda ilk olduğu için korka korka gittim şuan mesela hiç umrumda değil çünkü ticaret yapıyon çok normal yani.
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum. Aynı şekilde yarın ifadenizi verdiğinizde beni etiketlermisin. Merak ettim konuyu.
Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmişte arkadaşımın başına geldi. R10'dan verdiği hizmet ile alakalı hemde. bu kağıt direkt suçlu olduğunuz anlamına gelmesin yani içiniz rahat olsun. gidince tutuklanmazsınız sadece ifade alınır sonrasında savcılık talebine göre hareket edilir
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam inanın su yolukta iş yok güç yok bide bunla ugrascaz psikoloji alt üst oldu
Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç gerek yok inanın ifadeyi verip çıkınca keşke bu kadar stress yapıp gecemi mahvetmeseydim diyeceksiniz eminim . kuvvetle muhtemel ödeme aldığınız biri suça karıştı hesap hareketlerinde görüldüğünüz için nereden geldi diye soracaklardır ifadeyi verip çıkarsınız daha sonra dönüş bile gelmez ilerde emin olun (:
Hayırlı geceler
netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilinmezlik çok kötü bir şey, adamı gece gece anksiyete'ye sürüklemiş, sonra düzenli gittiğin zaman müdavimi oluyorsun normal geliyor : D

Zaten hocalarım yazmışlar canını sıkmana gerek yok, muhtemelen ticaret yaptığın kişilerle alakalı bir durumdur, yarın ifadeni verip çıktığında için rahat bir şekilde çayını yudumlar yaptığın strese güler geçersin.
furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ifadeye avukatla gidilmesini önermem. Çünkü avukat eşliğinde ifade verirse o ifadeyi daha sonra değiştiremez. Ama avukatsız ifade verirse mahkeme olursa mahkeme de o ifadeyi değiştirebilir diye biliyorum
Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis sen bu hesabın gerçek sahibi olduğuna emin misin? 13 yıldır burdasın 666 tane ticaretin var ama adamların yazdığı sorulara cevap vermeyi bırak garip garip şeyler söylüyorsun. Son trade'in iban to kripto, sen gelmiş iban to kripto ne diyorsun
Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reis ben kripto almadım bir siteye ödeme yaptım adama ibandan para attım olay bu 10 20 dolar max ? ve bu kişi r10da sağlam bir adam tanımadin kişilerdende para almıyor ki
eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncelleme bekliyoruz hocam naptınız

konu güncellendi