Allah devlet hastanelerine muhtaç olanlara yardım etsin.
Özel sağlık sigortam var. 7/24 istediğim zaman istediğim saatte istediğim hastaneye gidiyorun. Adam akıllı neredeyse hiç beklemeden muayene mi oluyorum.
Devlet hastanesinin 1-2 ay sonrasına verdiği tetkikleri, tahlilleri aynı gün yaptırıp aynı gün sonuçlarını öğrenip gerekli tedbirleri alıyorum.
Bir keresinde devlet hastanesinin aciline gittim oraya sağlam giren hasta çıkar.
Doktor desen suratına bakmadan ilaç yazıp 2-3 dk. içerisinde seni odadan çıkarıyor.

Gerçekten çok zor