baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paneli ilk açtığımdan beri Perfect’te valla nasıl oluyorsa kendini döndürüyor ilk aydan beri 1 kez cebimden ödemedim ama yine de her ay 2k civarı ödemek göze koyuyor ya tüm kâr oraya gidiyormuş gibi hissediyorum gerekli değilse geçmeyin bence
fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eğer bu iş profesyonel yapacaksınız geçin yapmayacaksanızda glyconda kalın. Eğer ben bu işi benimsiyorum bu işi büyütecem diyorsanız perfect yok bu iş bu kadar yeterli dersenizde kalın ben perfect dışı bir site ile çalışmam mesela
GRIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elle müdahele gerektiren şeyler neler hocam
An itibari ile perfecte geçtiğimi sizlere bildirmek istedim