Bilinmezlik çok kötü bir şey, adamı gece gece anksiyete'ye sürüklemiş, sonra düzenli gittiğin zaman müdavimi oluyorsun normal geliyor : D

Zaten hocalarım yazmışlar canını sıkmana gerek yok, muhtemelen ticaret yaptığın kişilerle alakalı bir durumdur, yarın ifadeni verip çıktığında için rahat bir şekilde çayını yudumlar yaptığın strese güler geçersin.