hocam tek şüphelediğim burda hizmet verdim kişiler işte reklam danışmalık hesap vs satişi
tamam hocam işte ne satıyorsan al ekran görüntülerini,
Ben forumdan insanlara bunu bunu satıyorum de. Satışını yaptıktan sonrası ürünlerimin akıbetini bilmiyorum de. Olanı söyle yani. ayrıyetten daha yeni ise hemen uyapa düşmez. Tek seçeneğin var gidip öğrenmek. Ben olsam şimdi bile giderdim. Veya yarın sabah erken saatte git. 7 gibi.