Konu
1K Outlook...
11-11-2025, 19:32:13
#4
soylenmezsmt
LaseR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gelen maillere imap üzerinden mi erişiyoruz api ile mi ?
Bunlar Graph ile bağlanıyorsunuz hocam İmap olan sonra gelecek.