Dün acile gittim psikiyatri hastanesi beni yatırmamak için ellerinden geleni yaptılar eve gideyim falan uykunuz gelmeden. Düşün ki senin verdığin parayla sana hizmet edilmesi için bir yer yapıyorlar senin oraya ihtiyacım var ama içeride çalışanlara öyle bir sahiplenmiş ki orayı kendi mekanları gibi içeriye almak istemiyor. Hepinizden çok özür dilerim 20 yıllık bir koyun olarak suçlusu benim ama bu durum değişecek.