Merhabalar sayın r10 üyeleri yaz ortasında BİM e gelen İnsta360 X3 ü aldım geçen gün şarj ederken bir anda ateş gibi ısındı hemen çıkardım ancak açılmıyor bataryasını çıkardım yanık gibi koku var bataryadandır diye gidip teknosadan batarya aldım gene çalışmadı
Garanti araştırdım googleden nerdeyse hiç bir bilgi yok garantiye nasıl nereye gönderebilirim veya tamirini yapan var mı ?