Dunyacell; adlı üyeden alıntı:
formu twitter a çevirmesek mi . gereken yapılır bari burda olumsuz şeyler göreyelim
“Gerçeği bilip de susanlar, gerçeği bilmeyip de söyleyenler kadar tehlikelidir!”

- PLATON