Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun bir üst seviyesi bebek yapmak :d sen ozaman gör ortalık nasıl karışıyor uyuyabildiğine şükret.
haha biz çocuğu çanakkalede yaptı, istanbul’da düşünemiyoru… çocuklar çok güzel büyüdüler… şimdi burada koleje gidiyorlar kız kreşe erkek 1. sınıfa… 9 gün tatiller şimdi