İstanbulun huzurlu bir şehir olması için max 5 milyon nüfusa sahip olması gerekiyor oysa sadece Anadolu yakasi 5 milyon, Avrupa yakası 15 milyon.
İstanbul gibi nadide ve kırılgan ( deprem ) bir şehiri, tabiricaizse amerikan rüyası gibi pazarladılar, insanlar da bu rüyaya kapılıp akın ettiler ve sonuç ortada, ve işin entersan kısmı İstanbula hala yüksek yüksek siteler yapılıyor bu da şu anlama geliyor, demek ki hala anadoludan geçenler var.. Ne yazık ki kaos daha da artacak.
Parası plana hayat güzel mesela annemin patronu iş yerini kendisi yaptırmış bir ev bir iş iç içe. Evi de var o da çok yakın zaten yani sorunu yok