işe trafik yüzünden yine geç kaldık.. 10dk… başlarken en azından bir bardak çay içerdim… kimse gelmeden atölyeye… neyse bir anı anlatayım da farkı görün…

bizim ilçede yazın ilçe merkezindeki çay bahçeleri gece 1 e kadar dolu olur… dondurmacı da öyle… 60 yaşındaki evli çift dondurmacıya oturur dondurma yer… çok böyle yapan… istanbul’da o yaşlarda dondurma yemek ayıp mı bilmem, gördüğümü hatırlamam… genelde çocuklara alınır dondurma…

benim mesai başlayacak iyi forumlar herkese