işe trafik yüzünden yine geç kaldık.. 10dk
başlarken en azından bir bardak çay içerdim
kimse gelmeden atölyeye
neyse bir anı anlatayım da farkı görün
bizim ilçede yazın ilçe merkezindeki çay bahçeleri gece 1 e kadar dolu olur
dondurmacı da öyle
60 yaşındaki evli çift dondurmacıya oturur dondurma yer
çok böyle yapan
istanbulda o yaşlarda dondurma yemek ayıp mı bilmem, gördüğümü hatırlamam
genelde çocuklara alınır dondurma
benim mesai başlayacak iyi forumlar herkese