Davulun sesi uzaktan hoş gelir... Doğmuş ve orada büyümüş biri olarak 9 yıl önce oradan resmen kaçtım. Neden? Sabah 7de bindiğim servis ile trafiksiz 15 dakikalık yolu bazen 2 saatin üzerinde aşıyorduk. Şimdi sabah 7de kalktım, şehrin öbür ucundan eşimin annesini alıp, bize bırakıp işe gitmem toplam 25 dakika sürdü. En büyük trafik kırmızı ışıkta önümde bekleyen 1 araçtı. İstanbul, Ankara bunlar artık insanın enerjisini, gülümsemesini yok eden, stresten başka bir şey vermeyen şehirler.