Selamlar arkadaşlar, NordVPN windows uygulamasını hiç bir şekilde indiremiyorum. Google Chrome uygulamasını indirdim login olurken üyelik sayfasına yönlendirirken sorun yaşıyorum. Siteye ulaşılamıyor hatası var her şekilde. Windows uygulaması diğer sitelerden vs. indirilebiliyor ama kendi sitesinden login olmam gerekiyor her şekilde ve sitesine giriş yaparken hata alıyorum. TTnet kullanıyorum ve güvenli internet vs. aktif değil. Sorun ne olabilir? Bilgisayarda başka bir vpn uygulaması bulunmuyor bu arada.