Onur61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu çekim ne şekilde yapılıyor fatura girdisi çıktısı nasıl ayarlanıyor? Başınıza iş alabilirsiniz yapıyorsanız
Ben yapmıyorum hiç yapmadım, yapanlar bu şekilde yapıyor. Uption vardı o da kapatınca böyle nakite çevirmeye başlayanlar oldu