Polygon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yüzden aileden birini yazıp yapıyorlar
hocam bu çekim ne şekilde yapılıyor fatura girdisi çıktısı nasıl ayarlanıyor? Başınıza iş alabilirsiniz yapıyorsanız