Merhaba,
uzun süredir kullanmadığımız bir ADS Hesabı var. Askıya alınmış itiraz gönderdik 2 seferdir aynı yanıtı gönderiyorlar.Problem nedir anlamadık. Bu sorunu yaşayan varmı?