ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%75i öyle zaten şimdiye kadar olduğu gibi. Çoğu ihtiyaç sahibinin o taksitleri ödeyecek gücü zaten yok, adam karnını zor doyuruyor.
Aynen hocam. Bir de reklamı dar gelirlilere olarak cıkıyor. onların gözünde dar gelirli nasıl çözemedim