FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toki'ye sadece hakkını para karşılığı devretmek için yazılan kim varsa hakkım haram olsun.
%75i öyle zaten şimdiye kadar olduğu gibi. Çoğu ihtiyaç sahibinin o taksitleri ödeyecek gücü zaten yok, adam karnını zor doyuruyor.